Declaraţia privind impozitul pe profit – documentar fiscal

Destul de des ne confruntăm

Cu cereri a publicului cu privire la principiile de finanțare de transport public. În consecință este vital pentru a face clar cât este de fapt funcții. Un aport semnificativ ipoteză: transportul public de obicei singur nu face bani, prin urmare, este necesar pentru ei pentru a subvenționa.

Destul de des ne confruntăm

Scutirea sunt, probabil, singurul autobuz pe distanțe lungi linii de companiile personal, care rula fără sida și a căror operatori cu atenție, păstrând un ochi pe cheltuielile și profiturile și, de asemenea, dacă vânzările nu ajunge la gradul necesar, linia nu are harul de a diminuat sau anulat. Situații normale sunt liniile atașarea Pilsen cu Praga sau Karlovy Vary.

Pe diferite alte linii, urban sau suv, puteți câștiga, probabil, doar privat articulațiilor operat pe linie, chiar aici este, de asemenea, încă mai degrabă pur și simplu o scutire, o mulțime de conexiuni este chiar pierderi. Care, după aceea, transport public susținerea și exact în același timp în plus determină cu privire la cursurile de linii precum și calendare Ministerul subvenționează transportul pe distanțe lungi de transport feroviar.

Autoritățile locale de sprijin locale trenuri și autobuze regulate Orașe și orașe sprijine transportul public, dar doar pe zona sa. Regulamentele sunt ușor la început bucatica, cu toate acestea, ea are mai multe cârlige. De exemplu-introducerea de linii de autobuz pot comanda și, de asemenea, să plătească un personal firma, un exemplu în acest sens este achiziționarea de linie la Tesco dat autobuze AUTOBUZ, serviciu de linie 30 la “Globus” sau linia 13 de la Olympia.

Cât de multe link-uri și, de asemenea

La ori ce pentru Lume, este un rezultat al contractului între client și, de asemenea, transportul efort și orașul nu poate interveni. În mod similar, puteți transporta cumparat individuale orașe, un exemplu tipic este majoritatea liniilor, preocupări terminat până în trecutul orașului 12 starea vremii, 20 Zruč, 26 Nová Ves, 34 Tremoshna.

Cât de multe link-uri și, de asemenea,

Comunitatea poate după aceea alege cu ușurință dacă aceste conexiuni plătit de mai sus și, de asemenea, dincolo de drivere oferite de zona de abonați pentru o firma de transport, un AUTOBUZ sau un personal de transport. Dacă locuiți în afara teritoriului Pilsen și ai vrea să precum și în orașul tău, trage-ți de tranzit în masă, este necesar să contactați întreprinderea de transport. Mult mai bine cere agentului în comunitatea ta.

Cu sistemul de finanțare referitoare la încă o problemă. Orașul Pilsen eliberat din planul său de buget în fiecare an o anumită cantitate, care acționează ca un ajutor pentru a garanta funcționarea metropolitane de transport ar trebui rambursarea verificabile pierdere. Transporturi apoi se angajează, pentru această sumă poate să ia o excursie într-un an un anumit număr de kilometri. Acest lucru indică, prin urmare, că suma de kilometri de transport de afaceri anual, pot călători, este minim, pur și simplu prin cantitatea de sida.

Acest lucru face destul de complexă situația, în ceea ce privește modificările calendare, modificări de trasee și astfel, fiecare modificare este esențială pentru planul fel de bine echilibrat. În consecință, dacă undeva pe o linie dorim să consolidăm procedura, se sugerează că în altă parte trebuie să-transfer de restricție. Acesta nu este un proeminent acțiune, se subînțelege, și de a identifica corespunzătoare liniilor de constrângere nu este o problemă simplă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*