Proiect normativ în dezbatere publică

Tot de optimizare a transportului urban,

Prin urmare, a trebuit să fie dezvoltat astfel încât ceea ce privește avea un regim echilibrat balanța de plăți numărul total de luat o excursie de vehicul-kilometri pe an. Spre deosebire de studiul DHV CR spol s r. o., care a pregătit pentru unii creșterea eficienței traficului. Propunerea care a rezultat este, prin urmare, o concesie. Printre numeroase, pentru care a fost necesară în munca de pregătire a strategiei.

Tot de optimizare a transportului urban,

Înapoi la articol scurt, Optimizarea transportului public în Pilsen și de ansamblu. CONTROLUL FINANCIAR ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ În puterea acestui an revizuite camerei deputaților în cea de-a doua verificarea unui guvern federal proiectul de lege privind controlul monetar în administrația publică, în primul rând analiza comandată de plan de Cheltuieli comisiei, Consiliul de administrație publică, creșterea economică la nivel local și, de asemenea, setarea precum și Consiliul pentru integrare europeană.

Ceea ce noi, în studiul de În luna mai a acestui an revizuite camera de înlocuiri în a 2-a revizuirea un guvern federal proiectul de lege privind controlul financiar în managementul public, în primul rând analiza comandată de Bugetul consiliului, Comisiei pentru administrație publică, amenajarea de avansare și stabilirea și Consiliul european de asociere.

 Ceea ce noi, în cercetare studiu de aspectul inițial,

 Ceea ce noi, în cercetare studiu de aspectul inițial, Uite, s-a oprit, este o opoziție la numele de legislația cu conținut web, precum și scopul loc de contextul acordurilor individuale. Deși în titlul actului în § 1, care precizează subiectul, arată că acesta este un control financiar în administrația publică, vom descoperi din diverse alte aranjamente, că subiectul este ajustarea politicilor de exercitare a controlului monetar numai în administrația de stat, atât direct, că este, una efectuate de către autoritățile de stat, deci, indirect, că este, ceea ce este trecut pe la non-entități de stat, de obicei, guvernele.

 

La guvern domeniu de aplicare diferit din orașul sisteme de guvernare, inclusiv administrarea financiară a proiectului de lege nu va folosi, care este clar de la § 2, în cazul în care, în legătură cu auto-guvernare teritoriale sisteme discuția numai în ceea ce privește general fonduri publice, bunurile precum și de proprietate libertăți civile în îndeplinirea sarcinilor administrației de stat.

La care, apoi, are cheltuieli folosi! Care este reglementată persoană este specificat în secțiunea 2 și, de asemenea, este pentru ei, printre altele, de afaceri componentă de stat, teritoriale unitate independentă, afacerile sale componente în instanță, cu toate acestea, numai în antrenament de management de stat aprox. aut, un legale individuale, care se ocupă de fonduri publice, precum și este obligat să păstreze conturi potrivit unic legal orientarea și în continuare persoană fizică sau juridică care este destinatarul publice de sprijin financiar.

UNITĂȚILE În plus,

UNITĂȚILE În plus, Este esențial ca are control financiar pentru a realiza. Deja am indicat poziția Ministerului de finanțe MF, proiectul de lege, cu toate acestea, vizualizează o sumă totală de trei-nivel de sistem de control financiar. Acest lucru trebuie să fie terminat, pur și simplu, MF centrală autoritatea de management pentru control monetar, cu siguranță va fi acest control se face la un grad mai mic.

Deja va crea, cu siguranță, ministerul și, de asemenea, alte centrale autoritățile de management, auto-guvernare teritoriale unități, precum și legală a persoanelor stabilite prin reglementări speciale pentru a executa sarcinile publice pasiune au, evident, în primul rând, fondurile cu capital de stat înființate prin unic de reglementări.

Nivelul 3 vor fi diferite alte unități de afaceri de stat adică, în primul rând, diverse alte societăți de administrare decât să ministere și, de asemenea, diverse alte principală autoritățile de management, sisteme de afaceri de auto-guvernare teritoriale sisteme sau entități legale care avea grijă de fonduri publice.

Controlul financiar specifică propunerea ca o recapitulare a sarcinilor, autorității de control pe baza de măsură specificată și în conformitate cu acest act și, de asemenea, special legală politici verifică dacă reglementate persoane conformitate cu legile juridice și cerințele de performanță, eficacitate, situația economică în gestionarea fondurilor publice și, de asemenea, dacă este protejată de control al administrației.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*